Često ćete biti u prilici da čujete da je korištenje sistema za upravljanje odnosima sa klijentima ( Customer Relationship Management – CRM ) potrebno samo velikim firmama, koje imaju na stotine ili čak i hiljade klijenata, veliki broj uposlenih, poslovnih aktivnosti i sl. Da li je to baš tako ?
Posmatrate li radni dan jednog poduzetnika ili male firme koja ima jednog ili nekoliko uposlenih, lako ćete primjetiti da su poslovne aktivnosti koje se obavljaju u svrhu prodaje i marketinga proizvoda ili usluga potpuno identične sa aktivnostima ‘velikih’, naravno u znatno manjem broju, ali način odvijanja tih aktivnosti i njihov konačni cilj je isti – upoznati svoje postojeće klijente, pronaći nove i na taj način povećati profitabilnost firme i postići zadovoljstvo klijenata.
Zašto bi onda ovi nezamjenljivi alati bili rezervisni isključivo za velike ? Ako ste poduzetnik ili mala firma sa 2 – 3 zaposlena, sigurno imate potrebu da pratite svoje klijente, da imate potpunu evidenciju svih aktivnosti koje ste obavili, da planirate prodaju, marketing, da efikasno i jednostavno razmjenjujete informacije sa kolegama i da na najbolji mogući način iskoristite svaku poslovnu priliku koja vam se ukaže i pretvorite je u prodaju !
Kreirali smo CRM rješenje koje je jednostavno i efikasno, u potpunosti se prilagođava vašem poslovanju i čiji su troškovi implementacije mnogo manji od sličnih rješenja koja postoje na tržištu.
Ako ste u prilici da obezbijedite jednostavno, efikasno i pristupačno CRM rješenje, nema nikakvog razloga da to i ne uradite i time povećate svoju produktivnost i postavite temelje za bolje i uspješnije poslovanje.
Pozovite nas za više informacija ili za besplatnu prezentaciju !